سیدمحمد جواد ذاکر طباطبایی

سیدمحمد جواد ذاکر طباطبایی

دانلود مداحی از سید جواد
سیدمحمد جواد ذاکر طباطبایی

سیدمحمد جواد ذاکر طباطبایی

دانلود مداحی از سید جواد

ولادت کریمه اهلبیت

سید جواد ذاکر برامون دعا کن........

سید جواد ذاکر

دختر بدین جلال، نپرورده مام دهر
دختر بدین مقام، نیاورده روزگار
چشم فلک ندیده و نشنیده گوش دهر
دختر بدین جلالت و بانو بدین وقار . . .




سید جواد ذاکر


تن دادم او را جان شدم، جان دادمش، جانان شدم

آن کـاو نگنجد در جـهان، از دولـت عـشقان شـدم

دیدم جهان را سر به سر، چـیدم ثـمر از هر شجر

گـشــتم گـدای دربـدر، تـا عـاقــبـت سـلـطـان شـدم

یاران در ِ هستی زدند، من قـبله کـردم " نیستی "

هرکس ز عقل، آباد شد، من از جنون عمران شدم

در جــاده هـای مـشـتـبـه، هـر سـالکی را رهـبـری

در شـاهــراه ِ مـعـرفــت، مــن پـیـرو ِ قــرآن شــدم

مـأوای دلـدار است دل، کِـی جای اغـیار اسـت دل؟

دادم بــِدو ایـن خانه را، بـر درگـهـش دربـان شـدم

رفــتــم بـه مـُـلـکِ آگــهــی، دیــدم بـدیـهـا را بـِـهی

خود را ز خود کردم تهی، جسم جهان را جان شدم


سید جواد ذاکر


دانلود از سید جواد ذاکر پخش تصویری برای اولین بار ادم علی فرمت موبایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد